Ta časopis je obtožen cenzure Judith Butler, ker primerja TERF s fašisti

britanski časopis The Varuh se je v torek soočil z negodovanjem po an intervju s feministično ikono Judith Butler je bila urejena tako, da je odstranila del, v katerem je Butler primerjal TERF s fašisti.



V odstranjenem razdelku je Butler ciljal na transekskluzivne radikalne feministke (splošno znane kot TERF), ki na osvoboditev gledajo skozi lečo biološkega esencijalizma. Vplivni avtor in teoretik je TERF skliceval na anti-spolno ideologijo, da je anti-trans gibanje označil za regresivno in lažno ter trdil, da predstavlja enega od prevladujočih sevov fašizma v našem času.

Zelo grozljivo in včasih zelo strašljivo je videti, kako so se trans-izključujoče radikalne feministke povezale z desničarskimi napadi na spol, so dejali.



Vsebina Twitterja

To vsebino si lahko ogledate tudi na spletnem mestu it izvira od

Vsebina Twitterja



To vsebino si lahko ogledate tudi na spletnem mestu it izvira od

Butler je odgovarjal na vprašanje o protesti, ki so izbruhnili v Wi Spa v Los Angelesu julija, potem ko se je stranka pritožila, da je trans ženska dostopala do prostorov za ženske. Posnetek stranke, ki se sooča z osebjem na recepciji - ki je potrdila, da imajo trans ženske pravico do uporabe tuša in zdravilišča v skladu s svojim spolom - je videl, da so se TERF in skrajna desnica združili v nasprotju s pravicami transseksualcev.

65-letnik je dodal, da nasprotniki transenakosti ne nasprotujejo posebnemu prikazu spola, ampak si prizadevajo izkoreniniti 'spol' kot koncept ali diskurz, področje študija, pristop k družbeni moči.



Čeprav so podporniki na družbenih omrežjih množično delili Butlerjeve komentarje, so bili odstranjeni iz članka isti dan, ko se je pojavil. Publikacija je dodala opombo, ki navaja, da je bil intervju urejen tako, da odraža razvoj dogodkov, ki se je zgodil po intervjuju, vendar ni navedla, kaj je bil ta razvoj.

V odgovor na prošnjo za komentar s njim ., tiskovni predstavnik za Skrbnik je trdil, da je bila sprememba narejena kot odgovor na nove informacije v zvezi z incidentom Wi Spa, ki so se pojavile konec prejšnjega tedna, potem ko je bil članek že napisan.

Predstavnik je izjavil, da objava novic Butlerja ni cenzurirala, in dejal, da so spremembe obravnavale napako v naših uredniških standardih.

Skrbnik ostaja zavezan poročanju o pravicah trans ljudi v ZDA in po vsem svetu, vključno z zaskrbljujočimi napadi skrajno desnih skupin na trans osebe in njihove zaveznike, je zatrjevalo izdanje.

Razvijajoče se podrobnosti v primeru Wi Spa, na katerega Skrbnik se verjetno nanaša na nedavna aretacija Darrena Ageeja Meragerja za obtožbe nespodobne izpostavljenosti v zvezi z incidentom. Merager naj bi bila registrirana spolna storilka iz podobnih primerov iz let 2002 in 2003, losangeleška policija pa trdi, da se trdi, da se identificira kot ženska, da lahko dostopa do ženskih garderob in tušev, navaja New York Post .



Meragerjeva pa je zatrdila, da ne laže o tem, kdo je, in trdila, da je bila večkrat preganjana, ker je bila trans v javnem prostoru. Če greste na območje, kjer se pričakuje, da ste goli, mora obstajati nedostojna izjema za izpostavljenost, je dejala Objava .

Toda kljub temu, da so ga izločili iz dela, ko se primer prebija po sodiščih, so bili Butlerjevi komentarji že ovekovečeni na Twitterju. Njihova odstranitev je le še dodatno razplamtela ogenj.

Vsebina Twitterja

To vsebino si lahko ogledate tudi na spletnem mestu it izvira od

Vsebina Twitterja

To vsebino si lahko ogledate tudi na spletnem mestu it izvira od

Vsebina Twitterja

To vsebino si lahko ogledate tudi na spletnem mestu it izvira od

Vsebina Twitterja

To vsebino si lahko ogledate tudi na spletnem mestu it izvira od

Vsebina Twitterja

To vsebino si lahko ogledate tudi na spletnem mestu it izvira od

Anketar Jules Gleeson pojasnjeno v objavi na Patreonu da ni podprla odstranitve oddelka in je rekla, da je ponudila Skrbnik revidirana različica njenega vprašanja, ki je ohranila kontekst Butlerjevega odgovora, hkrati pa izpustila kakršno koli sklicevanje na incident Wi Spa. Trdila je, da so se uredniki proti njeni želji odločili za odstranitev izmenjave v celoti.

Gleeson je zapisal, da sem samo upal, da bom Butlerju dal priložnost, da oriše svoja temeljna stališča o performativnosti in identiteti (izrazi, ki jih širša publika ne le napačno razume, ampak jih pogosto postavlja nazaj v ospredje). In raziskati njihov pomen v današnjem kontekstu, kjer je 'spol' postal žarišče tako levih kot desnih političnih gibanj. Zdaj se zdi, da bo polemika dobila več pozornosti kot točke, ki so jih izpostavili sami Butler.

Vsebina Twitterja

To vsebino si lahko ogledate tudi na spletnem mestu it izvira od

Gleeson je nadalje opisal situacijo v ozadju, zaradi katere so bili komentarji izbrisani v izjavi, objavljeni za njim . Rekla je, da se zdi, da urednikov kup izvira iz Varuh 's UK team, kljub dejstvu, da je del objavila ameriška ekipa spletnega mesta.

Navadni fanatiki na spletu bodo naredili svoje in se običajno odzvali na komade, ne da bi jih sploh prebrali, je dejala. Bolj nepričakovano je bilo, kako hitro se je publikacija zložila. Pričakoval sem Varuh ZDA, da mi kot pisatelju stojijo ob strani, in čeprav sem prejel opravičilo z njihove strani, je bila to izčrpavajoča in poživljajoča epizoda, ki je nisem pričakovala.

Medtem ko je Gleeson dodala, da se ne želi pozivati ​​na podlagi identitete, je komentirala, da se zdi dobro stanje, ko je interspolna ženska, ki intervjuva enega redkih profesorjev nebinarne filozofije na svetu, na spletu oznanjena kot 'mizoginija'.

The varuhov Britanska izdaja je bila v preteklosti na udaru kritik zaradi svojega uredniškega stališča glede transenakosti, vključno s člani lastne ekipe .